بلد (سوره ای در قرآن)

سوره مطففین

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

آنچه قابل تامل است تقابل کلماتی است که انقلاب ها را به وجود آورده است ،از عده ای فجار ساخته است و عده ای را جزو نیکان قرار داده است.

عده ای را درسجین سوزانده است و عده ای را در علیین رحیق مختوم نوشانده.

اما بحث سر این است که آیا اعمال،انسان ها را به این دو مسیر هدایت میکنند یا اینکه انسان ها مبارزه می کنند تا کتاب ها را عوض کنندتا سرنوشت بستر گل خود را عوض کنند.

آنقدر انسان ها کم فروشی می کنند ،آنقدر پیاله های ظرف خود را کوچک می کنند ،آنقدر تکذیب می کنند ،آنقدر همه چیز را افسانه می پندارند ،آنقدر گوشه چشم نشان می دهند و به تمسخر می پردازند که قلب ها زنگ میزند و نگاه ها سوی خود را از دست می دهند.

 

((انقلاب ما انفجار نور بو د)) ، ((آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند))

این حرف ها را طلبه ای میزند که تکیه بر یک تخت چوبی داده و از نگاهش لشگریان ابرار به راه افتادند و به تقرب وی تمسک جستند و شهادت را که مزاجه تسنیم است را نوشیدند.

شنیدم که انقلاب ها انسان ها را بزرگ می کنند اما این بار آقا روح الله بود که انقلاب را بزرگ کرد ، ساخت ، پخت، عرضه کرد و شاهد بود برآن و طراوت بهشت را از نگاهش ساطر کرد و کتاب طاغوت را عوض کرد.

از خود گذشت تا حجابی برای آنچه که باید در دل این مردم بنشیند تا کتاب را عوض کنند نشود.

بار ها از ترس خدا رعشه به اندامش افتاد تا رعشه به بدنه انقلاب نیفتد...آنقدر رعشه بر اندامش افتاد تا دیگر توپ تانک مسلسل اثر نکند...آنقدر رعشه بر اندامش افتاد که مشت ها رو به آسمان فریاد زدند استقلال ،آزادی، جمهوری اسلامی...آنقدر ختامه مسک بود که همت ها و باکری ها و زین الدین ها از اشتیاق دیدنش پیشی گرفتند و پرواز کردند و در نعیم عشق او خود را غوطه ور ساختند و آنوقت خون خود را که شراب زلال سر بسته ای بود به خاک نوشاندند تا دگر به اهل ایمان نخندند که اینبار حقیقتا نگهبان واقعی اهل ایمان به تکذیب کنندگان خندیدند.

این بار میگویم ای عهد ها بسته شوید تا سرباز شوم تا ظهور شود انشاالله

امیرحسین محمودی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۲
امیرحسین محمودی

نظرات  (۲)

۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۵ ابوالفضل رفیعها
بسم الله
ای عهد های بسته شده نشکنید ...
همین
سلام
تعهد به کوچکترین قول هایی که میدیم و قرارهایی که میزاریم، باعث میشه که عهدمون نشکنه... حتی تاخیر غیر موجه هم نوعی عهدشکنی(به نظر خودم)...
خداقوت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی